Wij zijn tof!

Tof is zo’n lekker woord, dat je makkelijk uitspreekt. Tof is leuker dan leuk, mooier dan mooi en beter dan best. Tof is helemaal van deze tijd en wij houden van kort & krachtig.
 

De hele wereld is een malle molen want wist jij dat je, stilstaand, toch met een snelheid van 1670 kilometer per uur door het heelal jakkert? Wij hebben het liefst dat je uit je baan geraakt, volledig van koers af, zodat je sámen met ons de wereld op een andere manier gaat ontdekken. 

The sky is not for limits, want het avontuur begint pas bij hetgeen je nog niet kunt zien. We wandelen met je mee, zodat wij zien wat jij ziet en jij kijkt waar wij kijken. 

Wanneer onze neuzen dezelfde kant op staan, kunnen we aan het toffe werk beginnen! 

Jos

Vroeger stond er op zijn schoolrapporten 'Jos lacht teveel'. Hij zag én ziet nu eenmaal het liefst de zonnige kant van het leven. Onbevooroordeeld, open minded, goed van vertrouwen en bij vlagen zelfs naïef. 

'Leef je leven niet te serieus, want het neemt jou continu in de maling!' is z'n lijfspreuk. En voor wie tof wil leven en werken, dé manier om je staande te houden in deze gekke wereld. 

Het leven moet je laten stromen aldus de wetten van Jos. Gelukkig kan hij goed zwemmen. 

  • White LinkedIn Icon
727A9437-def.jpg

Maarten

Leeft z'n stoute jongensdroom; iedere dag bezig zijn met alles wat super gaaf is. Het begon ooit met fotograferen, maar inmiddels ligt het kantoor vol met allerlei 'speelgoed'. 

'Elk brood is het tragische verhaal van graan dat geen bier mocht worden', maar voor Maarten dan het liefst een Weizen. Zet z'n tanden in klussen die vooral uitdagend zijn en nog nooit vertoond. 

Om zes uur 's ochtends een bom ontmantelen of rond elven in de avond de zonsondergang vastleggen. Dat heet bikkelen en daar is tie goed in. 

  • LinkedIn
727A9444-def.jpg

Wij zijn contentspecialist!

Ja, dát is een krasse uitspraak, maar waarom bescheiden zijn in iets waar je gewoon goed in bent?
Wij praten niet zoveel over onszelf, we hebben het liever over de mensen waar we mee samenwerken.
Feilloos aanvoelen wat jouw wensen en gedachten zijn, vormgeven wat jij denkt en ziet. Dát is tof!

Ons team

Vedar

Heeft z'n master behaalt in Media & Communicatie aan de Erasmus Universiteit in Rotterdam. De focus ligt op het creëren van digitale content in de vorm van foto- en videografie.

 

Wanneer er dán nog tijd over is, mag Vedar graag sporten en gamen. Overigens wijkt de volgorde nog wel eens af van de regelmaat, vooral wanneer hij met ons op een toffe safari gaat om epische filmbeelden te maken, al dan niet voorzien van fijne soundtracks.

Vedar is gebiologeerd door het snelste landdier de cheetah, geïnteresseerd in dystopie en gecharmeerd van architectuur. Waar de dystopische wereld er vooral eentje is waar je niet in wilt leven, is architectuur het product van menselijke vormgeving waar onze fotograaf annex filmer zich graag vrij in beweegt.

Kylie

Grafische vormgeving en desktoppublishing, vooral dat laatste is een kek woordje. Kylie is gewoon keigoed in het vormgieten van veel ideeën én een kanjer in het kneden van drukwerk.

 

Haar skills ontwikkelde ze tot in de finesses aan de tekentafels van het Cibap Vakcollege en sindsdien is ze altijd in beweging. Onze heerlijke chaoot weet telkens weer alle lijntjes bij elkaar te brengen zodat iets vorm krijgt. Uiteindelijk snappen we het dan ook allemaal. 

Elke dag doen waar ze blij van wordt. Frisse stijl, snelle aanpak en de ‘Yes we can!’ mentaliteit zonder verdere poeha. Ze heeft het liefst veel mensen om haar heen en da’s mooi mazzel; het team van DasTof past namelijk amper aan de eettafel!

Marco

Marco houdt van klussen, geniet van het buitenleven, de tuin en hout bewerken.
Op een druilerige regendag experimenteert hij graag digitaal met nieuwe tools en technieken.


Maakte ooit werk van z’n hobby en nu is zijn hobby ook werk voor DasTof!

Wanneer vrouw en kind hem even niet claimen en terwijl huiskonijn Dwerglangoor thuis gemoedelijk aan de stoelpoten knaagt, lenen wij Marco voor klussen die hout snijden.

 

System engineering, development … Interessante woorden maar wij vinden het vooral belangrijk, dat hij het coderen van complexe IT-systemen omzet
in begrijpbare taal! Daar draaien websites en de hele wereld namelijk wel lekker op! 

IMG_5470-2.jpg
02.jpg
marco.jpg

Onze werkzaamheden

Wij hebben vanaf aanvang gewerkt met het credo van Pipi Langkous 'ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan!' Wat wij zoal doen? Nou, eigenlijk dus álles! Juist de diversiteit aan opdrachten en werkzaamheden zijn de motivator voor ons werk. Een dag moet bij ons juist nooit hetzelfde zijn, want wij worden lui van sleur. 

We kunnen niet álles omschrijven, dus geven we een impressie van ons werk. Daarbij nodigen wij iedereen van harte uit om vooral te vertellen wat je zou willen, hoe bizar het voor jezelf misschien ook is. Wij geloven er namelijk in, dat alles wat het menselijk brein kan bedenken, uiteindelijk uitvoerbaar is. 

Marketingcampagnes

Dit is voor ons als Sjakie in de chocoladefabriek! Het opzetten van een volledige campagne, waarin een groot scala aan skills kan worden gebruikt.

 

Vanaf de eerste lijntjes op de tekentafel tot aan de laatste details van het totaal product laten we campagnes en bedrijven groeien!  

Film

Lang leve de levende levendige beelden!! Het begint met een pril idee, jouw idee! Daarna kom je bij ons ...

We gaan praten, luisteren, schrijven, tekenen, een verhaal, scenario, draaiboek en dan ... 

Draaien, verzamelen, editten, sound & music, inkleuren.

Jouw prille idee is uiteindelijk omgezet naar een toffe beleving. 

 

  

Fotografie

Beelden vertellen een verhaal en kunnen sterker zijn dan welke goede tekst ook! 

'Even een foto schieten' doe je maar met je telefoon. Wij nemen wat meer tijd voor toffe beelden. 

Websites

Jejadfad 

typing-2021-09-24-02-40-12-utc.jpg

Schrijfwerk

Taal is nog steeds essentieel in het vertellen van je boodschap.

 

Wij schrijven voor iedere klant het liefst een eigen taal welke bijdraagt aan de herkenbaarheid. 

graphic-design-partners-working-together-renovatio-2021-09-01-01-02-27-utc.jpg

Vormgeving/huisstijl

Een beeld, een verhaal, je werk, product, boodschap. Hoe compact ook, het blijft los zand wanneer je het niet inpakt. 

Herkenbaarheid ontstaat wanneer iets een geheel is. Denk aan een logo, kleurgebruik en een bepaalde stijl waardoor iedereen roept: dat ken ik! 

Welk beeld heb jij voor ogen?